„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku.
To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2019-05-06
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 305
Znane na całym świecie rozmówki Berlitz to niekwestionowany lider wśród publikacji tego rodzaju na świecie. Zawierają wszystkie informacje...
Każdy ma jakieś trudne chwile, problemy... Ta mała książeczka może nas pocieszyć; przekonać, że można się podźwignąć, gdy się upadło; przypomnieć, że zawsze...
Przeczytane:2019-11-12, Ocena: 5, Przeczytałem,